REKLAMAČNÍ ŘÁD
Tento reklamační řád je vydáván k zajištění jednotného postupu a k úpravě podmínek při vyřizování
reklamací za vady Zboží prodávaného pod obchodním jménem Hobby Horse Princess, patřící společnosti AR-Technology, s.r.o. jako Prodávajícím a Odběratelem, kteří uplatnili reklamační nároky.
Reklamace vadného zboží
1. Prodávající příjme k reklamaci pouze zboží v záruční lhůtě. Záruka počíná běžet od převzetí zboží kupujícím v souladu s Kupní smlouvou uzavřenou mezi Prodávajícím Odběratelem. Prodávající si vyhrazuje právo uznat reklamaci až po prověření vadného zboží.
2. Prodávající přijme k reklamaci pouze zboží zakoupené přímo od prodávajícího Odběratelem. Pro kontrolu
reklamačních nároků zašle kupující spolu se zbožím kopii pořizovacího dokladu (fakturu nebo dodací list).
3. Prodávající neodpovídá za vady zboží v těchto případech
a) vady způsobené neodborným nakládáním se Zbožím po převzetí Odběratelem
b) vady způsobené neodbornou instalací nebo zapojením,
c) v případech, jsou-li porušeny ochranné pečeti a nálepky, pokud je jimi zboží opatřeno,
d) vady způsobené nevhodnými podmínkami pro užívání zboží, které neodpovídají svojí prašností, vlhkostí, či mechanickými vlivy, běžnému prostředí,
e) vady způsobené neodborným užíváním, zacházením, nebo prováděním údržby, který je vyloučený (viz. etiketa při dodání)
f) vady způsobené mechanickým poškozením zboží,
g) vady způsobené nadměrným zatěžováním, nebo používáním zboží v rozporu s návodem k jeho
užívání, nebo všeobecnými zásadami pro jeho užívání,
h) vady způsobené neoprávněným zásahem do Zboží, či provedením úprav zboží,
i) vady způsobené zapojením do elektrické sítě neodpovídající normě,
j) vady uplatněné po uplynutí záruční doby.
4. Zboží zaslané k reklamaci musí být zasláno v obalu obvykle užívaném k balení daného typu Zboží (z důvodu ochrany při přepravě)
5. Před odesláním Zboží k Reklamaci, je nutné odeslat email v předmětem: REKLAMACE číslo faktury: , na:
6. Kupující doručí prodávajícímu vadné zboží na vlastní náklady.
Adresa reklamačního oddělení je:
AR-Technology, s.r.o.
Nádražní 455
CZ-679 04 Adamov
7. V případě, že reklamované zboží bude zasláno bez kopie pořizovacího dokladu, je prodávající
oprávněn vrátit zboží kupujícímu zpět
Odstranění vad zboží v rámci záruky
8. V případě, že Odběratel reklamuje vady zboží, na které se vztahuje záruka, provede prodávající odstranění vady formou opravy, případně výměny vadného Zboží nebo vrácením peněz, a to ve lhůtě do 30 dnů od doručení vadného zboží.
9. Pokud Prodávající zjistí, že reklamované Zboží není vadné nebo nesplňuje kritéria pro záruční reklamaci, uvedené v bodu 3., považuje se reklamace za neoprávněnou a reklamované Zboží bude kupujícímu vráceno. Prodávající si ve vztahu k
Odběrateli vyhrazuje právo požadovat úhradu nákladů, které mu vznikly v souvislosti s neoprávněnou reklamací.
Převzetí Zboží Odběratelem
10. Odběratel je povinen zkontrolovat stav balení při převzetí, poškození balení je Odběratel povinen ihned reklamovat u přepravce při předání. V opačném případě není možné reklamovat poškozené Zboží u Prodávajícího, za poškození balení, totiž Prodejce neodpovídá.
Reklamace vůči přepravcům je možné podat pouze v den převzetí. Pokud tak Odběratel neučiní, ztrácí nárok na reklamaci.
11. Odběratel je povinen zkontrolovat stav dodávky při převzetí, a to kontrolou věcného obsahu dodávky (na základě dodacího listu), v případě poškození Zboží, či chybějících částí Objednávky, je Odběratel povinen dodávku ihned reklamovat. Dodatečná reklamace (druhý den a další po dodání) na chyby v dodávce a poškození zboží není možná.
Platnost tohoto reklamačního řádu je od 01. ledna 2024